Om meg

Bildet mitt
Det kan sikkert sies mye....

søndag 15. mars 2009

Avskjed
Livet fylles med avskjeder og gjensyn. Man får barn og er tett knyttet sammen.
De blir voksne og skal ut i verden på egenhånd, bygge sitt eget liv. Idag var nok en avskjed. En mors tanker vil følge deg helt til Argentina, og i den tiden som ligger foran deg nå. Verden er stor og unik, men har på mange måter blitt stadig mindre. Jeg unner deg opplevelsen, vet at dette er noe du virkelig ønsker og har jobbet for å oppnå.
I denne stund har du mellomlandet i London, og venter på neste fly til Buenos Aires. Ønsker deg en god tur, og alle gode ønsker for et rikt opphold i Sør-Amerika. Min sønn.

4 kommentarer:

  1. Å, det var rørende. Det må være rart å sende det lille barnet sitt ut i verden, selv om han slett ikke er så liten lenger.
    Vi møtes til kaffe i morgen :-)

    SvarSlett
  2. du er verdens beste.

    besos fra din sønn :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg. Sjekke ut denne videoen:

    http://bit.ly/debbath

    SvarSlett
  4. hei svigerinne, jeg er imponert! Jeg har akkurat fått beskjed av min bedre halvdel om at jeg burde ta et datakurs,- kommer ikke inn på nettbanken...., eller på mailen.....så jeg er et stykke unna en blogg! Veldig fin blogg!!! klem eli

    SvarSlett