Om meg

Bildet mitt
Det kan sikkert sies mye....

torsdag 2. april 2009

Hvilken dag var det igår???




Min eldste datter elsker pingviner. Dypt og inderlig. Da jeg igår morges spurte henne om hun hadde sett nyhetene om de tre pingvinene som hadde rømt fra akvariet i Bergen, så jeg at hun ble svært urolig. Jeg fortalte med stor innlevelse om alle anstrengelsene som var blitt gjort for å finne de tre rømlingene. Min datter ventet utålmodig, med økende bekymring.

"Vet du hvor de fant dem til slutt"??? spurte jeg. Det kunne hun selvsagt ikke gjette.

"De satt på Baker Hansen med hver sin kaffe latte", sa jeg.

Utrykket i ansiktet til min datter var helt ubetalelig da jeg forsiktig spurte om hvilken dag det er idag??

Herlige 1. april. Håper dere alle hadde en like fin dag som jeg:)

SaHeidi

4 kommentarer:

  1. Den der er helt herlig! På Baker Hansen med kaffe latte, liksom. Synes jeg ser det. Synes jeg ser datterens bekymrede ansikt også. Trøst henne med at det ikke bare var henne du lurte i går. Hi hi.

    SvarSlett
  2. Men det er ikke alt som egner seg på blogg:)
    SaHeidi

    SvarSlett
  3. Så sant, så sant. Grattis, forresten, telleren din har bikket 100! Ha en strålende dag på kurs!

    SvarSlett
  4. HAHAHAHAHAHA

    jeg savner dere!

    :)

    hilsen sønn.

    SvarSlett