Om meg

Bildet mitt
Det kan sikkert sies mye....

fredag 3. april 2009

Siste kursdag på Bjørnholt

Nå er siste kursdag her. Takk til kursholdere for tålmodighet og stadig oppmuntring, takk til Bjørnholt for flott kurslokale og hyggelige mennesker. Morsomt også å få se denne skolen på innsiden, veldig imponerende.
Dette kurset er veldig nyttig og annerledes. Å bygge på selvstudie funker veldig mye bedre for mange, ikke minst fordi gruppene er svært ulikt sammensatt med veldig varierende forutsetninger. Her jobber alle i sitt tempo.
Jeg har fått innblikk i mange "datating". Noen vil jeg bruke aktivt, men alt er veldig greit å vite noe om. Og ikke minst får man en følelse av hvor utrolig mange muligheter denne dataverdenen inneholder. Men bare en følelse. Jeg ser mer enn noen gang hvor stor denne verdenen er. Kurset har vært nyttig både arbeidsmessig og personlig. Og selv om siste kursdag har kommet, er det bare opp til meg selv om jeg vil fortsette å lære, og bruke de mulighetene som har åpnet seg.
Stor takk og god påske til alle!
SaHeidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar