Om meg

Bildet mitt
Det kan sikkert sies mye....

tirsdag 2. februar 2010

Brrr! Jeg fryser!

Det er kaldt i Norge! Jeg fryser, fryser, fryser borte, fryser hjemme, fryser på jobb, i butikken, fryser i bilen, fryser ute, fryser til og fra alt som er. Er stiv som en stokk, føler at all energi brukes til dette ene: ikke å fryse helt bort.
Har tatt i bruk fleece og ull og tepper og varmeputer og er konstant på jakt etter varmekilder. Trives aller best foran peisen når det spraker og brenner. Joda, vinteren har sine hyggelige sider også, prøver å ikke være altfor negativ som en gammel grinebiter, men føler at nå er det snart nok. Det er ikke fristende å gå tur engang, føler jo nesten at all hud som ikke er tildekket vil ramle av. Pinglete? Kan hende, men det er nå virkelig slik det er om jeg skal være helt ærlig.
Måtte bare få det ut!
Brrr. Kommer tilbake i et varmere innlegg. Snart, håper jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar